Jantarový den

4. srpna 2017 v 13:45 | AmberPaw
Povím vám příběh...

Se svou rodinou jsme vyrazili na výlet do města s názvem "Nové Město nad Metují". Ano, opravdu se tak jmenuje. Když jsme tam vlakem dorazili, tak jsme se hned vydali do I-centra (Infocentra). Šli jsme po ulici, a chodník se začal zužovat. Auta tam jezdila jako blázni. Když nic nejelo, rychle jsme silnici přešli svižným tempem. Na druhé straně bylo I-centrum. Vešli jsme dovnitř, hned jsem si sedla na křeslo. Pak jsme si koupili turistickou vizitku a pár pohledů. Máma zaplatila, a pak jsme šli konečně dál. Koupili jsme si zmrzlinu. Točenou, vanilkouvou, velkou. Byla velká tak cca 2 palce nebo čtvrt délky ocásku válečníka. Když jsme ji dolízali, trošku jsme se prošli. Procházeli jsme kolem různých domů - obchodů, restaurací a barů. Pak, jsem začínala mít hlad, který mám pořád. Akorát že jsem měla větší. Vyhledali jsme pěkný strom, který měl kolem sebe lavičky. Posadili jsme se, a táta vyndal z batohu rohlíky a párky. Bylo to tam opravdu krásné. Až na jeden detail. Vosy. V tom stromě měli hnízdo. Začali na nás dělat nálety. Pár jich mělo spadeno na hořčici. Až jsme dojedli, vydali jsme se do zámeckých zahrad. Bylo to tam krásné, ale, moc květin na mě. :D Navíc máma všechno fotila. Asi nejvíc se mi líbil drěvěný most se stěny a střechou. Nádhera. Potom, jsme si šli něco koupit. Ano, já chtěla jantar. Dostala jsem ho. Jásala jsem. Pak jsme se šli napít do restaurace hned vedle. Táta si objednal kafe, máma taky, já ledový čaj a brácha colu. Když ostatní vypili svůj nápoj, šli jsme na nádraží. Já ho nemusela vypít hned, já měla nápoj přenosný. Počkali jsme na vlak. Když přijel, nasedli jsme a jeli.

Vystoupili jsme na nádraží a vydali se do hotelu Hromu. Hotel Hrom má čtyři hvězdičky. Odpočinuli jsme si na pokoji číslo 301, (neměli tam 300 pokojů, ale první číslo bylo číslo patra, druhé pokoje, takže jsme byli ve třetím patře, pokoj číslo 1) a pak jsme šli na večeři. Jako vždycky jsem si objednala smažený sýr s hranolky a jahodový džus. U džusu jsem měla jantarové brčko. Rodiče měli jantarový nápoj - pivo. Stěny byly jantarové, a protože byl večer, svítily jantarové lampy. Takže stěny byly ještě jantarovější. Dokonalý Jantarový den.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.